Nærbilde av julepynt på grantre, hvit snøkrystall foran hvit glitterkule.

Tekst: Monika Lunner

God jul og godt nytt år!

2021 nærmer seg slutten. Året vi håpet alt ville bli bra. Dessverre går vi inn i nok en julehøytid med strenge koronarestriksjoner grunnet høye smittetall.
Siden året har bydd på utfordringer med bl.a. begrensning av nærkontakter, har den digitale plattformen vært vel anvendt.
Likepersonsutvalget har arbeidet flittig og arrangert flere treff og webinarer på Teams, stor takk til TRS som har stilt med sine dyktige fagpersoner.

I november inviterte bistandsutvalget til webinar om det viktige internasjonale bistandsarbeidet RH-foreningen gjør i Afrika.
Voksenutvalget inviterte til digitalt julebord i desember for alle medlemmer over 44år.

Gjennom året har det også vært åpnet for å arrangere fysiske samlinger. I oktober ble kurset «Livet med Hydrocephalus» arrangert på Scandic Asker.
I november ble storstyremøte avholdt på Scandic Lillestrøm. Her var hovedstyret sammen med fylkeslagslederne og utvalgslederne samlet til en fin og produktiv helg. Det er også gledelig å se at flere av fylkeslagene har fått arrangert familieturer og julesamlinger.

Vi ønsker alle våre medlemmer en fin og fredfull jul og et riktig godt nytt år!

Vil samtidig benytte anledning til å takke ansatte og frivillige som bidrar til å gjøre RH-foreningen til den fine foreningen den er. Tusen takk!