To damer med lyst hår og solbriller smiler mot kamera
To voksne menn i rullestol i Skien Fritidspark. En dame i rullestol i bakrunnen.

Invitasjon til langhelg for voksne

Er du 37 år eller eldre? Har du noen gang ønsket å utfordre deg som en ekte superhelt? Da er denne invitasjonen til deg!

Hvem: Medlemmer fra 37 år med våre diagnoser
Hvor: Skien Fritidspark, Telemark
Når: 15.-18. august 2024

Program

Vi starter med en deilig lunsj torsdag kl. 13, og deretter er det passe fart og moro resten av dagen. Vi skal bli kjent i området og kanskje ta oss en dukkert i bassenget eller slappe av i badstuen.

Men vent, det blir mer! Med så mange fantastiske muligheter rundt oss i Skien Fritidspark, vil adrenalinet suse og smilet ditt skinne! Fra frisbee-golf til klatring, stige-golf og en tur i velværeavdelingen – vi har noe for enhver smak! Vi skal lytte, lære, snakke og selvfølgelig, smile masse! Og vi håper at latteren vil sitte løst mens vi tar opp aktuelle temaer rundt det å bli eldre med våre diagnoser.

Søndag formiddag avslutter vi hele herligheten. Da håper vi du forlater oss med en lomme full av gode minner og en kropp full av energi!

Så, pakk dine mest komfortable klær og gjør deg klar for en helg fylt med moro, læring og latter!

Pris

Egenandel: 1500 kr per person. Dette inkluderer opphold, aktiviteter, måltider, sengetøy og håndklær. Reiseutgifter større enn 500 kr dekker vi (du må reise på billigste måte, sjekk kursreglementet).

Innkvartering

Vi har forskjellige romtyper tilgjengelig, bo sammen vil bidra til å skape et sterkt fellesskap og mange gode minner! Vi har regler for enerom, sjekk kursreglementet vårt.

Påmelding

Bindende påmelding med frist 01. april 2024. Mer informasjon om hva det betyr, finner du i kursreglementet vårt.

Vi har begrenset antall plasser, så meld deg på i dag! Da må du fylle ut skjemaet som du finner her: Påmelding Langhelg for voksne 2024

Har du behov for assistent (se kursreglementet for bruk av assistent)?
De må også melde seg på. Vi forventer at assistent og deltaker reiser sammen.

Har du spørsmål kontakt Liv på epost: liv@rh-foreningen.no

Kursreglement Langhelg voksne 2024

Vi ser frem til en uforglemmelig langhelg sammen med deg!

Del på:Del på Facebook Del på LinkedIn Del på Twitter Del på Pinterest Del på StumblUpon Del på Epost