Foto: Pers Hotell
Tropicana badeland på Pers Hotell på Gol.
Pers Hotell peisestue
Bowlingkuler i forskjellige farger, i bakgrunnen en mann som kaster en bowlingkule på en av tre bowlingbaner.

RHØst inviterer til familietur på Pers Hotell Gol

Det heter seg at en ting må være gjort i maaange år før det er blitt en tradisjon, men vi har laget vår egen tradisjon og inviterer alle medlemmer i RHØst til familietur til Pers Hotell på Gol for 3. året på rad.

Når? 23. – 25. september.

Det blir middag kl. 20:00 fredag, og noen fra styret vil være i resepsjonsområdet utover ettermiddagen. Rekker du/dere ikke fram til kl. 20:00 så blir det nok middag allikevel.

Det blir lagt opp til likepersonsaktiviteter fredag kveld, lørdag ettermiddag og søndag etter frokost. Ansvarlig: Synnøve Bratlie.

Foreløpig program:

Fredag; ankomst, middag og likepersonaktivitet, sosialt samvær.

Lørdag; frokost, tid til egne aktiviteter, lunsj, likepersonsaktivitet, middag, sosialt samvær.

Søndag; frokost, likepersonsaktivitet, hjemreise.

Som gjest på hotellet får vi redusert pris i badeland hvis noen ønsker å gå dit. Gol er også et godt utgangspunkt til f.eks. Bjørneparken i Flå, Langedrag, Ål m.m.

Påmeldingsfrist: 05. august til ost@rh-foreningen.no

Gi beskjed ved påmelding om du/dere trenger spesiell kost/diett, behov for HC-rom eller andre ting hotellet trenger å vite. Det er også mulig å komme torsdag kveld, gi beskjed hvis det er aktuelt.

Egenandel for oppholdet:
Kr. 500,- per person

Kr. 1000,- per familie

Assistenter betaler foreningen for. Husk at medlemskontingent for 2022 må være betalt for å delta.

Innbetaling av egenandel til kontonr. 1607.56.20210.

Så håper vi at det er mange av våre medlemmer som vil være med på tur i år også.

Styret i RHØst