Foto: Pers Hotell
Tropicana badeland på Pers Hotell på Gol.
Pers Hotell peisestue

Familietur for RHØst sine medlemmer

RHØst inviterer alle sine medlemmer til familieweekend på Pers Hotell på Gol, 10.-12.september 2021.

Nå er det endelig mulig å kunne planlegge, og forhåpentlig gjennomføre, en familieweekend i RHØst igjen. Det gleder vi oss veldig til!

Tidligere år har denne turen blitt arrangert på Tanum Strand, men det lar seg dessverre ikke gjennomføre nå. Nye retningslinjer for tilskudd fra BFD krever at arrangementene blir arrangert i Norge.

Foreløpig program for helgen:

Vi ankommer hotellet fredag ettermiddag, og vi i styret forsøker å være i resepsjonsområdet og ta imot hver enkelt.

Etter innsjekking vil det bli et felles, frivillig program for å bli kjent, med likepersonaktivitet og evt gruppearbeid med ulike temaer. Det vil også bli arrangert likepersonsaktiviteter lørdag og søndag. Dette er frivillig å delta på, men vi håper at flest mulig ønsker å delta. Det vil bli god tid til egenaktiviteter, men vi i styret ønsker å samle oss slik at alle har mulighet til å bli kjent med hverandre.

Felles middag kl 20.00 fredag, og da håper vi at de aller fleste har kommet frem til Gol. Det blir helt sikkert mulig med middag også for de som kommer etterpå 😊

Lørdag er det planlagt et felles program, en likepersonsaktivitet, i forkant av middagen. Middag vil bli servert kl. 20.00 også på lørdagen.

Endelig program vil bli sendt ut rett før arrangementet finner sted.

Oppholdet inkluderer:

Middag fredag
Frokost, lunsj og middag lørdag
Frokost søndag.
Drikke til maten dekkes av den enkelte.

Hotellet har badeland, Tropicana, og som boende på hotellet vil det være redusert pris for å benytte dette. Ellers er det andre aktiviteter på hotellet. Det er også mange muligheter i området rundt; Bjørneparken, Langedrag, og ellers har byen både butikker og fine turmuligheter. Dersom du velger å spise lunsj utenfor hotellet dekker du dette selv.

Styret ber om påmelding innen; søndag 20.juni 2021.

Påmelding må inneholde:
Antall som skal delta fra hver familie, alder på barn på foreldrenes rom.
Behov for HC-rom, HC-vennlig rom eller ordinært rom.
Enkeltrom, evt om assistent skal ha eget rom må også oppgis.
Det er også nødvendig å oppgi eventuelle allergier som hotellet/kjøkkenet må ta hensyn til. Også andre behov som hotellet må kjenne til.
Deretter blir det fordelt utfra hotellets antall rom.

Egenandel for oppholdet:
Kr. 500,- pr person, på enkeltrom
Kr. 1000,- per familie på dobbeltrom, familierom

Påmelding sendes til RHØst sin e-post innen gitt frist; 20.juni. ost@rh-foreningen.no

Innbetaling av egenandel til kontonr. 1607.56.20210 innen 30.juni.

Vi ønsker alle hjertelig velkommen, og håper vi sees!

Styret i RHØst