Støtt vårt arbeide gjennom Grasrotandelen.

Grasrotandelen er en ordning fra Norsk Tipping, hvor du kan velge et lag eller en forening som du ønsker å støtte – din Grasrotmottaker.
Tenk deg at du kan spille favorittspillene dine – Lotto, Tipping og Joker for eksempel – og samtidig gi noe til det laget eller forening du selv ønsker å støtte. Dette er nå mulig via Grasrotandelen. Ved spill hos Norsk Tipping vil 5% av innsatsen gå direkte til ditt lag eller forening (gjelder ikke Extra og Flax).

Grasrotandelen går ikke ut over innsatsen eller premien din – du blir ikke belastet noe for å være grasrotgiver.

Vi oppfordrer alle som spiller hos Norsk Tipping til å knytte sitt lokale fylkeslag til sin grasrotandel. Støtten kommer medlemmene til gode.

Du må registrere deg hos Norsk Tipping for å knytte deg til Grasrotandelen.

Klikk på fylkeslaget du ønsker å støtte:

RH Midt: 919119071
RH Nord: 996830802
RH Rogaland: 922187290
RH Sør: 994391216
RH Vest: 983807437
RH Øst: 997280520

For mer informasjon se norsk-tipping.no/grasrotandelen
Takk for din støtte!

Logo Grasrotandelen med tekst.