
Vinner av vervekampanjen
Vervekampanjen er nå avsluttet, og vi har trukket en vinner.
Totalt deltok 6 personer, og kampanjen har gitt 7 nye medlemmer. Det er vi glade for – og vi ønsker alle nye medlemmer hjertelig velkommen til RH‑foreningen.
Vinneren ble Julie. Hun er kontaktet og gavekort på 1000 NOK er levert.
Takk til alle som deltok og bidro til å styrke foreningen og fellesskapet.
🕓 Publisert: