Velkommen til formiddagsprat

25. november kl 11:00 – 12:00

Ingen planlagte temaer, bare en hyggelig prat. Ta med kaffekoppen og noe godt å bite i (hvis du ønsker det). Så tar vi en prat, om løst og fast i lag. Vi starter kl 11:00, men begynn gjerne 5 min før  oppstart for å koble deg på, slik at du er sikker på å bli med fra start.

Samtalen er åpne for alle som er medlem i Ryggmargsbrokk- og Hydrocephalusforeningen.

Ønsker du å delta på dette, send en mail til likeperson@rh-foreningen.no  innen den 22.11. Da vil du få en mail fra oss, som sier noe om hvordan du må koble deg opp for å kunne delta.

Hvis du strevet med å koble deg opp, kan du ringe til Eli D. Skattebu på tlf: 40 87 22 11. Hun vil da hjelpe deg gjennom det hele.

Vi ser fram til å møte dere til en fin prat. Dere velger temaet.

Del på:Del på Facebook Del på LinkedIn Del på Twitter Del på Pinterest Del på StumblUpon Del på Epost