Kursinvitasjon «Flere som meg?»

Målgruppe: Medlemmer 5-16 år og deres foresatte
Dato: 15.-17. september 2023
Sted: Skien Fritidspark, Moflatvegen 38, 3733 Skien

Barne- og ungdomsutvalget inviterer til kurs med tema nettverksbygging og erfaringsutveksling. Dette er et tilbud til medlemmer med diagnose i alderen 5-16 år, sammen med en foresatt. Vi har reservert plass i Skien Fritidspark som er en tilrettelagt arena med mange ulike aktivitetstilbud.
Se deres hjemmeside for mer informasjon: Skien Fritidspark

Målsetting

Gjennom lek og moro, samtaler og aktiviteter skal barn og voksne i målgruppa bli bedre kjent med hverandre og foreningen og få nye erfaringer.

Vi vil tilpasse opplegget slik at barn og foresatt vil være sammen, men også deles. Da vil barna ha tilpassede aktiviteter og ivaretas av trygge personer, mens de voksne kan samles på egenhånd.

Vi beregner å starte opp fredag kl. 13:00 og avslutte søndag med lunsj kl. 12:30. Dette er ikke fastsatte klokkeslett, men veiledende.

Vi har begrenset antall plasser. Når påmeldingsfristen er utløpt, vil dere motta en e-post med svar om dere har fått plass eller ikke.

Kostnader

Kurset koster kr. 750,- per familie. Ved reise på billigste måte, refunderer foreningen reiseutgifter over kr 1000,- per familie. Den enkelte må selv legge ut for eventuelle billetter. OBS! Ingen må kjøpe billetter før de har mottatt bekreftelse om at de har fått plass.

Påmelding

Påmeldingen er bindende. Det betyr at dere må ha legeerklæring for å melde dere av.
Dere melder dere på her: Påmelding flere som meg

Påmeldingsfrist: 11. juli 2023

Har du/dere spørsmål, ta kontakt med daglig leder: liv@rh-foreningen.no eller telefon 410 08 257.

Hilsen barne- og ungdomsutvalget