Invitasjon til aktiv sommerferieuke 2024

Er du mellom 18 og 36 år og ønsker en spennende og sosial sommerferieuke? Da er dette invitasjonen for deg!

Deltakere på Aktiv sommerferie juni 2023. 13 glade personer med hendene i været.
En mannlig rullestolbruker med rosa skjorte og en mann i gul t-skjorte og hvit caps står og ser på et stort Shuffleboard på bakken. Solen skinner.

Invitasjon er sendt til alle medlemmene i målgruppen.

Hvem: Medlemmer (18-36 år) med ryggmargsbrokk og/eller hydrocephalus

Hvor: Skien Fritidspark, Telemark

Når: 23.06 – 30.06 2024

Program

Bli med på en uke fylt med fysiske aktiviteter, sosiale samlinger, forelesninger og kveldsmoro! Vi skal utforske både utendørs og innendørs aktiviteter, og ha det gøy sammen!

Vi vil også diskutere viktige temaer som psykisk helse, hverdagsglede og livsmestring. Det blir en balanse mellom læring og moro!

Pris

Egenandel: 1000 kr per person. Dette inkluderer opphold, aktiviteter, måltider, sengetøy og håndklær. Reiseutgifter større enn 750 kr dekker vi (du må reise på billigste måte, sjekk kursreglementet).

Innkvartering

Vi har forskjellige romtyper tilgjengelig, men bo sammen vil bidra til å skape et sterkt fellesskap og mange gode minner!

Vi har regler for enerom, sjekk kursreglementet vårt.

Påmelding

Bindende påmelding med frist 1. april 2024. Mer informasjon om hva det betyr, finner du i kursreglementet vårt. Vi har begrenset antall plasser, så meld deg på i dag! Da må du fylle ut skjemaet som du finner her: Påmelding Aktiv sommerferie 2024 Har du behov for assistent? Da må assistenten også melde seg på. Vi forventer at assistent og deltaker reiser sammen.

For mer informasjon, kontakt Liv Tørring på telefon 410 08 257.

Kursreglement sommerleir 2024

Vi ser frem til en uforglemmelig uke sammen med deg!

Del på:Del på Facebook Del på LinkedIn Del på Twitter Del på Pinterest Del på StumblUpon Del på Epost