Fotokonkurranse

Liker du å fotografere? Har du tatt en flott bilde du ønsker å dele? Eller kunne du tenke deg å utfordre deg selv og ta et bilde? Da burde du delta i RH-foreningens fotokonkurranse!

RH-foreningen ønsker flere bilder av våre flotte medlemmer som kan benyttes på våre nettsider, invitasjoner, nyhetsbrev og sosiale medier.
Bildene vi ønsker må inkludere ett eller flere av RH-foreningens medlemmer og være av nyere dato.
Bildet bør ikke være for mørkt og må være i god nok oppløsning til bruk på nett. Du behøver ikke ha  avansert fotoutstyr, dagens mobiltelefoner har gode nok kameraer. Forsøk å ha en ”ren og ryddig bakgrunn” uten for mange forstyrrelser i bildet, og om mulig litt avstand mellom objekt og bakgrunn. Ingen rammer, grafiske elementer eller åpenbar bildemanipulasjon.

Slik deltar du i konkurransen:

Du melder deg på ved å sende ditt bidrag (gjerne flere) på e-post til monika@rh-foreningen.no. Vi trenger navn på de som er fotografert, men dette vil ikke bli lagt ut ved evn. publisering. Bildet skal godkjennes før det offentliggjøres. Du vil motta samtykkeskjema til utfylling etter innsending.

Hvert innsendte bilde som oppfyller kriteriene vil være med i trekningen av et Universal gavekort på kr. 500,- Det vil si at jo flere bilder du sender inn, jo større er vinnersjansen. Du kan ikke sende inn samme bilde flere ganger.

Siste frist for innsending til fotokonkurransen er 30. september 2023.

Lykke til!

To unge damer som smiler i solen. I bakgrunnen er reklameseil for Diplom is.
To små gutter som står på en huske. I bakgrunnen ser man grønt gress og grønne blader fra et tre.
Gutt 18år i svart tøy og solbriller står klar til å kaste en frisbee. Far står i bakgrunnen og observerer.
Mann med skjegg og briller sitter i stor trestol utenfor en hytte.
Jente 17år sittende på en svart hest som går i grunt vann. Ved vannkanten går en annen ung jente.
To blide damer i rullestol utenfor Pers Hotell på Gol. Foran svart labrador med rød Servicehund vest.