Invitasjon til digitalt julebord for medlemmer 45år og eldre.

Rundt bord med hvit duk og flere matretter på fat. En lysestake med gult lys, en flaske vin og to vin glass.
Foto: Wikimedia Commons

Som medlem av RH-foreningen, og i kraft av å være 45år eller eldre, inviteres du herved til et digitalt julebord 10.desember kl. 19.00. Om du har ektefelle eller samboer, er også de hjertelig velkommen til å delta sammen med deg. For å delta må du ha betalt kontingent for 2021 til RH-foreningen.

For å gi flest mulig anledning til å delta på tross av store geografiske forhold og i en tid hvor pandemien fremdeles er til stede, holdes julebordet på Teams.

At dette blir et digitalt julebord betyr at du og vi, enten lager vår egen juletallerken, eller kjøper/bestiller noe ferdig mat. I tillegg til å kose oss med julemat sammen, må vi ha noe å snakke om/diskutere, og temaet blir enkelt og greit: Hvordan er det å bli 45+ med våre diagnoser, sett med et positivt blikk?

Gi oss ditt «ja» til å være med på dette ved å sende en e-post til: post@rh-foreningen.no

Du får da en e-post med en lenke som du klikker deg inn på arrangementet, den 10. desember kl. 19.00.
Dersom du har andre spørsmål om julebordet kan du sende en mail til: gard@rh-foreningen.no

Vi håper du får til å delta på dette! Så pynter vi oss og feirer julebord i lag.

Hjertelig velkommen – Godt voksen utvalget.

PS! Om du har tilgang til en stor skjerm til din pc eller mac, bør du bruke den under julebordet, for å se de andre så godt som mulig.